رفتن به محتوای اصلی
۲۴ تیر, ۱۴۰۲ / ۰۹:۵۶

کسب رتبه 2 پرسمان معنوی توسط مرکز علمی کاربردی شهرداری قم در کشور

کسب رتبه 2 پرسمان معنوی توسط مرکز علمی کاربردی شهرداری قم در کشور/آمادگی برگزاری دوره‌های آموزش تخصصی و معنوی برای پرسنل
رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم از کسب رتبه دو پرسمان معنوی این مرکز در کشور خبر داد و گفت: یکی از دروس ارائه‌شده در مرکز، وصیت‌نامه شهدا است که مورد استقبال دانشجویان قرارگرفته است.

مهدی عاطفی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرنیوز، دانشگاه را یکی از نهادهای مهم فرهنگی در جامعه دانست و اظهار داشت: امروز دانشگاه مهم‌ترین محل گردهمایی جوانان بوده و باید از این فرصت برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و حرکت جامعه به سمت تعالی استفاده کنیم.

وی توانمندی‌های مرکز علمی کاربردی شهرداری را یادآوری کرد و افزود: مرکز علمی کاربردی شهرداری ظرفیتی قابل‌توجه در اجرای دوره‌های آموزشی و فرهنگی بوده و سازمان‌های وابسته به شهرداری می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم تصریح کرد: دانشگاه برای آموزش پرسنل شهرداری به‌صورت جدی ورود گرده و می‌توانیم از این ظرفیت برای کارهای فرهنگی در بوستان‌ها نیز استفاده کنیم.

وی در ادامه دغدغه‌های نظام در خصوص حجاب و عفاف را مورد اشاره قرارداد و گفت: این مرکز در حوزه حجاب و عفاف یکی از دستگاه‌های برتر استان بوده و با نگاه ایجابی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کنار فرهنگ حجاب و عفاف، کارهای زیادی انجام داده است.

عاطفی ادامه داد: یکی از دروس ارائه‌شده در مرکز وصیت‌نامه شهدا است که مورد استقبال دانشجویان قرارگرفته و در کنار برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی، به‌صورت علمی و تخصصی به موضوع حجاب و عفاف پرداخته می‌شود.

وی رتبه مرکز علمی کاربردی شهرداری قم را در اجرای پرسمان معنوی در کشور را موردتوجه قرارداد و خاطرنشان کرد: مرکز علمی کاربردی شهرداری رتبه 2 پرسمان معنوی در کشور و بین دانشگاه‌های کشور را کسب کرده که افتخاری برای مدیریت شهری در قم است.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری قم در پایان آمادگی کامل این مرکز را در برگزاری کلاس‌های آموزشی مطرح و بیان کرد: ما آمادگی کامل در برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل شهرداری در حوزه‌های تخصصی و معنوی راداریم و امیدواریم در حوزه فرهنگی هم الگویی در کشور باشیم.

انتهای پیام/103


https://www.qom.ir/9uNt